RedMed ™ - Specjalistyczne sklepy medyczne, analizatory krzepliwości krwi, kwasu moczowego, profilu lipidowego
wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Wiadomości Medyczne » 5 powodów dlaczego Inspekcja Pracy zaleca posiadania pulsoksymetru w firmowej apteczce ratunkowej
Waluta
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Ankieta

Apteka, w której powinny być dostępne nasze produkty. np. paski do INR. Start 15.10.2022


Opinia o produkcie
Witam. Parę ciepłych słów o in ratio2,po pierwsze rewelacja,wygoda,oszczędność naszych żył. Aparat spisuje się świetnie, wyniki są identyczne jak w dobrym…
Ocena produktu 5/5
Kontakt
Hity sklepowe
Systemy płatności
  • PayPal
  • tpay.com
  • iMoje
  • Paynow
  • BLIK

5 powodów dlaczego Inspekcja Pracy zaleca posiadania pulsoksymetru w firmowej apteczce ratunkowej

Data dodania: 11-01-2023Wyświetleń: 931


pulsoksymetr redmed za 1 PLN5 powodów dlaczego Inspekcja Pracy zaleca posiadania pulsoksymetru w firmowej apteczce ratunkowej


Pulsoksymetr to urządzenie elektroniczne, które służy do wykonania nieinwazyjnego pomiaru saturacji krwi, czyli wysycenia jej tlenem. Wyróżniamy dwa podstawowe rodzaje pulsoksymetrów:
  • napalcowe
  • stacjonarne.

Za prawidłowy poziom saturacji krwi uważa się nasycenie hemoglobiny tlenem od 95% do 99%. Niższy wynik pomiaru może oznaczać zagrożenie niedotlenieniem, będące konsekwencją zbyt niskiej zawartości tlenu w krwi tętniczej. Przy braku dostatecznej ilości tlenu w organizmie może dojść do nieodwracalnych zmian w funkcjonowaniu wielu narządów, a nawet do śmierci.

Pulsoksymetr na palec pozwalający na pomiar saturacji krwi w warunkach domowych można nabyć już za mniej niż 100 zł. Średnia cena zakupu pulsoksymetru napalcowego waha się od 100 do 200 zł, a droższe modele to z reguły wydatek rzędu 300-400 zł.

Pulsoksymetry dobre jakościowo, działają dość szybko i w czasie do 15 sekund potrafią pokazywać ustabilizowane wyniki z dużą dokładnością, tańsze te poniżej 50 zł z reguły są to produkty które nie nadają się do użytku, cechują się słabą jakością wykonania oraz długim czasem oczekiwania na stabilizację wyniku oraz oraz duże opóźnienie.

Każdy pulsoksymetr powinien posiadać CE z numerem jednostki notyfikacyjnej np. CE0123, oznacza to że jest to wyrób medyczny i dodatkowo przy sprzedaży będzie posiadał tylko 8% podatku VAT.

5 powodów dlaczego Inspekcja Pracy zaleca posiadania pulsoksymetru w firmowej apteczce ratunkowej

  1. Każdy pracownik ma szybki dostęp do diagnozy w sytuacji krytycznej.
  2. Wykrycie ognisk chorobowych w zakładzie pracy nie spowoduje masowych absencji.
  3. Poprawia wyniki pracy zespołów.
  4. Częściowo zdiagnozowany pracownik przed przybyciem służb ratunkowych.
  5. Zadowolenie inspekcji pracy - bezcenne.

W ramach działań polepszających bezpieczeństwo pracowników w miejscu pracy zalecamy skorzystanie z aktualnej oferty pulsoksymetru za 1,00 PLN. Promocja obowiązuje przy zakupie minimum 2 pulsoksymetrów MD300C13 - energooszczędnych. Po dodaniu do koszyka 2 szt, w podsumowaniu koszyka, pojawi się możliwość dodania jednej dodatkowej sztuki za 1 zł.

A jak otrzymać więcej pulsoksymetrów za 1 PLN ?
Odpowiedz jest prosta, dodaj wielokrotność 2 szt. ;)

 


Przejdź do strony głównejWróć do kategorii Wiadomości Medyczne

Zobacz nasze nowości

Super hit

Copyright © 1999 – 2024 Red Med Poland Sp. z o.o.
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu