Regulamin Sklepu Internetowego www.RedMed.pl firmy Red Med Poland Sp. z o.o od dnia 17-04-2020 godz. 13:15
Art. 1 Postanowienia wstępne Sklep Internetowy www.RedMed.pl firmy Red Med Poland Sp. z o.o. dostępny jest pod adresem https://www.redmed.pl i prowadzony jest przez Red Med Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Chorzowie przy ul. 3 Maja 130/u1A, 41-500 Chorzów, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000400891, NIP 627-273-06-03, REGON 242786540 oraz kapitale zakładowym 5.000,00 PLN.
Art. 2 Definicje Ilekroć w niniejszym Regulaminie pojawią się niżej podane terminy należy przez to rozumieć odpowiednio:
Red Med Poland Sp. z o.o. – Red Med Poland Sp. z o.o. ul. 3 Maja 130/u1A, 41-500 Chorzów
Sklep Internetowy – Sklep internetowy Red Med Poland Sp. z o.o. dostępny pod adresem https://www.redmed.pl, prowadzony przez firmę Red Med Poland Sp. z o.o.
Regulamin – obowiązujący Regulamin Sklepu Internetowego wraz z załącznikami
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej wskazana w zamówieniu i w fakturze VAT. Za Klienta uważany jest również Konsument jeżeli spełnia przesłanki określone w art. 2 pkt 5 Regulaminu
Konsument – osoba fizyczna zawierająca z Red Med Poland Sp. z o.o. Umowę (zakup Produktu) niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
Umowa – umowa sprzedaży zawarta pomiędzy Klientem a Red Med Poland Sp. z o.o.
Zamówienie – zamówienie złożone przez Klienta za pośrednictwem formularza zamówienia dostępnego na stronie Sklepu Internetowego lub za pośrednictwem Obsługi Klienta (telefonicznie)
Produkt - usługa lub przedmiot materialny, wytwarzany lub produkowany przez Red Med Poland Sp. z o.o. lub przez inny podmiot, łącznie z oryginalnym opakowaniem i wszystkimi elementami jakie się w nim znajdują, będący w ofercie Sklepu Internetowego
Dowód zakupu – faktura VAT, paragon lub potwierdzenie dokonania przelewu lub ich czytelna kopia
Obsługa Klienta – jednostka organizacyjna Red Med Poland Sp. z o.o. zajmująca się obsługą zgłoszeń i zamówień Klientów, jak również związanych z nimi
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.).
Art. 3 Postanowienia ogólne
Regulamin określa zasady dokonywania zakupów przez Klienta w Sklepie Internetowym.
Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, że w przypadku określonym w Art. 12 ust. 3 Klienta obowiązywać będzie Regulamin z dnia wpłynięcia złożenia zamówienia na Produkty.
Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Red Med Poland Sp. z o.o. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie Klientowi wraz z przesyłką faktury VAT.
Umowa sprzedaży zawierana jest zgodnie z prawem polskim.
Art. 4 Ceny i płatności
Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich, zawierają podatek towarów i usług oraz inne należności o charakterze publicznoprawnym (np. cło, akcyza, itd.). Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
Formami płatności w Sklepie Internetowym są:
przelew bankowy na konto Sklepu Internetowego podane w powiadomieniu o przyjęciu Zamówienia.
za pośrednictwem www.payu.pl - elektroniczne płatności w Internecie
za pobraniem Kurier DPD, Poczta Polska.
za pośrednictwem www.paypal.pl - elektroniczne płatności w Internecie
za pośrednictwem www.dotpay.pl - Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay
Termin płatności wynosi do 14 dni od daty wygenerowania faktury pro forma.
Red Med Poland Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany cen, wprowadzania, nowych i wycofywania Produktów znajdujących się w ofercie, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian - z zachowaniem praw nabytych Klienta.
Przy składaniu zamówienia Klient może skorzystać z kodu rabatowego otrzymanego od Red Med Poland Sp. z o.o.
W przypadku nadpłaty Klient zostaje o niej poinformowany na adres e-mail podany przy zakładaniu konta Klienta.
Klient może podjąć decyzję o wykorzystaniu nadpłaty na zakup w Sklepie Internetowym lub o dokonaniu zwrotu nadpłaty.
Realizacja przyjętego zamówienia rozpoczyna się niezwłocznie po zarejestrowaniu płatności na rachunku bankowym Red Med Poland Sp. z o.o.
Status zamówienia można śledzić w zakładce „Moje zamówienia” dostępnej poprzez konto Klienta dostępne w Sklepie Internetowym.
Zamówione Produkty są dostarczane z w formie wybranej podczas składania zamówienia.
Faktura VAT zostaje wystawiona po opłaceniu faktury pro forma przez Klienta, gdy wszystkie zamówione przez Klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
Odbiór w Paczkomacie InPost przedpłata – koszt dostawy 13,50 zł
Indywidualny koszt zależny od produktu – koszt dostawy 0,00 zł
Odbiór osobisty – koszt dostawy 0,00 zł
DPD (Unia Europejska) przedpłata – koszt dostawy od 42,00 zł
Wysokość opłaty związanej z realizacją przesyłki umieszczana jest na fakturze.
Klient winien sprawdzić stan przesyłki podczas jej odbioru od kuriera i zgłosić ewentualne uwagi dotyczące towaru, a jeżeli po wydaniu przesyłki ujawniono uszkodzenie lub jej ubytek, Klient powinien w monecie doręczenia, spisać protokół uszkodzenia lub zniszczenia przesyłki, oraz skontaktować się Red Med Poland Sp. z o.o. w celu uzyskania dalszych informacji.
Klient zostanie obciążony kosztami transportu w postaci faktury VAT na kwotę zgodną z cennikiem przesyłek w przypadku, gdy przesyłka nie została odebrana z powodu zmiany adresu korespondencyjnego Klienta, bez uprzedniego powiadomienia Sklepu Internetowego o zmianie adresu.
Art. 7 Czas realizacji zamówienia
Czas dostarczenia przesyłki przez:
Pocztę Polską - (na terenie Polski) wynosi od 2 do 7 dni. W sytuacji kiedy listonosz nie zastanie adresata - pozostawi awizo, paczka będzie do odebrania we wskazanym Urzędzie Pocztowym.
Kuriera - (na terenie Polski) 24 godziny w dni robocze dla 95% przypadków. Proszę doliczyć czas realizacji zamówienia . W sytuacji kiedy kurier nie zastanie adresata - pozostawi awizo z prośbą o kontakt telefoniczny w celu ustalenia terminu ponownej dostawy. Prosimy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe wypełnienie danych adresowych.
Odbiór w Paczkomacie InPost - szacowany czas dostawy 48h od momentu wysyłki towaru. Odbiór w paczkomacie InPost możliwy jest dla wybranych kategorii produktów. Jeśli wysyłka i odbiór w paczkomacie jest dostępna dla produktu, zamawianego, opcja dostawy będzie widoczna w koszyku. Wszystkie zamówienia mogą oczekiwać na odbiór nie dłużej niż 5 dni roboczych od momentu powiadomienia o możliwości ich odbioru.
Sklep Internetowy nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Produktu lub opóźnienie w jego dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem dostawy podanym przez Klienta.
Art. 8 Zwroty Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Klient, który zawarł umowę sprzedaży na odległość może odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów o których mowa poniżej.
Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość wygasa po upływie 14 dni od objęcia towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik, a w przypadku gdy umowa sprzedaży na odległość obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, dla pozostałych umów – od dnia ich zawarcia.
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość Red Med Poland Sp. z o.o. zwraca wszystkie otrzymane od klienta płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia towarów oferowany przez Red Med Poland Sp. z o.o.), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Red Med Poland Sp. z o.o został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Red Med Poland Sp. z o.o wstrzyma się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia Red Med Poland Sp. z o.o dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Towar należy odesłać lub przekazać na adres: Red Med Poland Sp. z o.o. ul. 3 Maja 130/u1A, 41-500 Chorzów, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klienta poinformował Red Med Poland Sp. z o.o o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
Klient, zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia towaru przed możliwością jego uszkodzenia w trakcie przesyłki. Zwracane towary muszą być kompletne. Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu folii lub usunięciu zabezpieczeń, zniszczeniu pudełka. Produkty muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu (nieusunięta folia, niezniszczone pudełko).
Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość towaru, który ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru w wysokości: dla towarów o wadze do 30 kg do 40 zł, a dla towarów o wadze ponad 30 kg do 200 zł.
Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
Jeżeli Klient zażądał rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość zobowiązany jest do uiszczenia ich ceny proporcjonalnie do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformował Red Med Poland Sp. z o.o o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość.
W chwili odstąpienia przez konsumenta od umowy sprzedaży na odległość wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez Red Med Poland Sp. z o.o lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze Red Med Poland Sp. z o.o. Konsument nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów, z wyjątkiem kosztów określonych powyżej. Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, przedsiębiorca informuje tę osobę o odstąpieniu przez konsumenta od umowy sprzedaży na odległość.
Informacja o braku prawa odstąpienia od umowy na podstawie art. 38 Ustawy o prawach konsumenta lub o okolicznościach, w których Konsument traci prawo odstąpienia od umowy - Jeżeli Red Med Poland Sp. z o.o nie poinformowałby konsumenta o prawie odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość, prawo to wygasa po upływie 12 miesięcy od upływu terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość, zgodnie z art. 27 Ustawy o prawach konsumenta. Jeżeli konsument został poinformowany przez Red Med Poland Sp. z o.o o prawie odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość przed upływem terminu, o którym mowa w art. 27 Ustawy o prawach konsumenta, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość upływa po 14 dniach od udzielenia konsumentowi informacji o tym prawie.
Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę, za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Red Med Poland Sp. z o.o utraci prawo odstąpienia od umowy,
w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Red Med Poland Sp. z o.o nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość;
w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
w której konsument wyraźnie żądał, aby Red Med Poland Sp. z o.o do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Red Med Poland Sp. z o.o o utracie prawa odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów (art. 38 pkt 5 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287), w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Dotyczy to urządzeń do diagnostyki in vitro jak i pasków testowych, gdyż są wyrobami medycznymi, które w myśl ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz. U. nr 126, poz. 1381 z późn. zm.), nie podlegają zwrotowi, pomimo sprzedaży wysyłkowej. Powyższe wynika z faktu, iż odpieczętowanie opakowania i wykonanie przez użytkownika testów na zakupionym analizatorze, uniemożliwia jego dalszą odsprzedaż przez sklep ze względów higieniczno-sanitarnych. Oznacza to, że takie produkty nie mogą stać się przedmiotem obrotu handlowego wymuszając tym samym ich utylizację. Zasady te zostały wprowadzone z myślą o bezpieczeństwie konsumentów dlatego, że droga od producenta przez sprzedawcę do konsumenta ma gwarantować zachowanie wysokiej jakości produktu.
Art. 9 Gwarancja.
Stosowana przez Red Med Poland Sp. z o.o procedura rozpatrywania reklamacji - Red Med Poland Sp. z o.o dostarcza towary i/lub usługi bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych i opisanych na stronie zawierającej towar i/lub usługę będącą przedmiotem transakcji. Red Med Poland Sp. z o.o odpowiada, jeżeli towar i/lub usługa mają wadę fizyczną lub wadę prawną (Rękojmia) w zakresie określonym kodeksem cywilnym, z zastrzeżeniem postanowień poniżej:
Red Med Poland Sp. z o.o jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu Rękojmi, jeżeli klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy sprzedaży na odległość.
Red Med Poland Sp. z o.o. wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi (z wyjątkiem umów zawieranych z konsumentem) na zasadach określonych przepisami prawa cywilnego (art. 558 k.c.).
Red Med Poland Sp. z o.o nie jest gwarantem towarów.
W przypadku udzielenia przez gwaranta gwarancji jakości obejmującej towary (Gwarancja) jej warunki są udostępniane przy towarze.
Uprawnienia z tytułu Gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do towaru.
Reklamacje z tytułu Rękojmi lub Gwarancji, jak również nieprawidłowego wykonania usług należy przesłać na adres: Red Med ul. 3 Maja 130/u1A, 41-500 Chorzów, a w przypadku roszczeń z tytułu Gwarancji także bezpośrednio w autoryzowanych serwisach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym.
Informacji o sposobie odsyłania reklamowanego towaru i składaniu reklamacji można uzyskać pod numerem telefonu 801 011 041 oraz na stronie https://serwis.redmed.eu/.
Art. 10 Procedura reklamacji
Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne można składać:
telefonicznie pod numerem telefonu: 801 011 041 lub 32 720 62 10
samodzielnie korzystając z odpowiedniego programu serwisowego na stronie internetowej: https://serwis.redmed.eu/ formularz można wypełnić po zalogowaniu się do systemu.
Zgłoszenie reklamacyjne jest rejestrowane w systemie dedykowanym obsłudze reklamacji pod przypisanym numerem zgłoszenia.
Warunkiem rozpatrzenia zgłaszanej reklamacji jest dostarczenie przez Klienta niezbędnych danych stosownie do przedmiotu reklamacji. Zgłoszenie reklamacji winno zawierać:
nazwę firmy albo imię i nazwisko oraz adres Klienta
tytuł lub przedmiot reklamacji
udokumentowane uprawnienie do dochodzenia roszczenia w zgłoszonej wysokości w postaci np. faktury, paragony lub potwierdzenia zrealizowania zamówienia
roszczenie w formie oficjalnego pisma, jeśli reklamacja wiąże się ze zwrotem wpłaty
kopia protokołu reklamacyjnego, w przypadku reklamacji z tytułu ubytków lub uszkodzenia zamówionych przez Klienta produktów powstałych w trakcie ich transportu przez firmę przewozową (kurierską);
W przypadku braku danych, o których mowa w ust. 5 powyżej, Obsługa Klienta informuje Klienta telefonicznie, pisemnie lub mailowo o konieczności ich uzupełnienia.
Klient jest zobowiązany do uzupełnienia brakujących danych lub do dostarczenia dokumentów w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia poinformowania o konieczności uzupełnienia niezbędnych wymaganych danych.
Rozpatrzenie Reklamacji zostaje zawieszone na okres 14 dni kalendarzowych do czasu uzupełnienia przez Klienta niezbędnych danych.
Reklamacja rozpatrywana jest w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia przyjęcia jej przez Obsługę Klienta lub w terminie 14 dni kalendarzowych od daty uzupełnienia przez Klienta niezbędnych wymaganych danych lub dokumentów.
Klient jest informowany pisemnie, e-mailowo lub telefonicznie przez Obsługę Klienta o decyzji w zgłoszonej sprawie reklamacyjnej.
W przypadku nie ustosunkowania się przez Obsługę Klienta do zgłoszonej reklamacji w terminie wskazanym w ust. 7 powyżej uważa się, że została uznana zgodnie z żądaniem Klienta.
Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez serwis i w przypadku jej uznania, uszkodzony towar zostaje naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy. Jeśli wymiana jest niemożliwa z powodu niedostępności towaru, Producent zwróci Klientowi równowartość ceny towaru. Serwis wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi (z wyjątkiem umów zawieranych z konsumentem) na zasadach określonych przepisami prawa cywilnego (art. 558 k.c.).
W przypadku reklamacji niezasadnej, uszkodzeń mechanicznych wynikających z winy Klienta, nieprawidłowej eksploatacji, nie stosowania się do zaleceń instrukcji obsługi produkt z serwisu będzie zwracany na koszt klienta, w przypadku braku możliwości odebrania towaru przez Klienta osobiście bądź przez osoby przez niego upoważnione. Klient ma prawo również odebrać towar z serwisu własną firmą kurierską ponosząc tym samym koszty odbioru zgodnie z cennikiem i warunkami handlowymi firmy do której złożył zlecenie odbioru.
Produkt wysłany do naszego serwisu powinien zostać odpowiednio zabezpieczony twardym opakowaniem. Zastrzegamy sobie prawo odmowy przyjęcia produktu niezabezpieczonego wysłanego w kopercie.
Utrata gwarancji następuje w przypadku stwierdzenia:
napraw przeprowadzanych przez osoby nieuprawnione, uszkodzenia lub zniszczenia numerów seryjnych, kodów paskowych znajdujących się na Produkcie
uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych Produktu powstałych z winy Klienta (niewłaściwe użytkowanie Produktu);
uszkodzeń Produktu wynikłych na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, instalacji, przechowywania, konserwacji przedmiotu gwarancji
uszkodzeń Produktu powstałych w wyniku stosowania nieoryginalnych lub niezgodnych z zaleceniami producenta materiałów eksploatacyjnych.
Gwarancji nie podlegają:
poszczególne części lub składowe Produktu za wyjątkiem całego (kompletnego) Produktu
przedmioty gwarancji, których jedyną wadą jest niekompatybilność
wady i uszkodzenia przedmiotu gwarancji powstałe wskutek siły wyższej (pożar, piorun, powódź, nieprawidłowe napięcie zasilania, przepięcie itp.).
Koszty napraw nieobjętych gwarancją, a także koszty przeglądu w wyniku, którego stwierdzono brak zgłaszanych uszkodzeń, obciążają Klienta.
Red Med Poland Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
Wszystkie zamówienia przyjęte przez Red Med Poland Sp. z o.o. do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu. Red Med Poland Sp. z o.o. poinformuje Klienta na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Red Med Poland Sp. z o.o. co skutkuje rozwiązaniem umowy.
Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do Regulaminu są realizowane na podstawie postanowień Regulaminu obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
Art. 13 Postanowienia końcowe
We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego i Ustawy o prawach konsumentów.
Produkty prezentowane na stronach Sklepu Internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie są zaproszeniem do złożenia oferty. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Strony Internetowej Sklepu.
W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
Red Med Poland Sp. z o.o informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Red Med Poland Sp. z o.o informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
Umowy z Red Med Poland Sp. z o.o zawierane są w języku polskim.
Przewód USB z dedykowanym wtykiem serial do urządzeń PTS Diagnostic. Kabel do CardioChek Printer III, CardioChek Plus i PTS Connect Blu-Dock do podłączenia do PC.
System monitorowania kwasu moczowego we krwi UASure 2, oparty o mały analizator, zarówno dla pracowników służby zdrowia, jak i indywidualni użytkownicy. Dokładne wyniki z próbek krwi żylnej lub włośniczkowej dzięki zaawansowanej technologii czujników.…
Jednorazowe paski testowe systemu Monitora INR qLabs do pomiaru PT/INR. Szybkie, wygodne i proste określenie wartości krzepnięcia krwi z próbki z palca.
CardioChek Plus zapewnia szybką analizę glukozy oraz lipidów w celu rozpoznania osób z grupy ryzyka. To jedyne takie urządzenie, które jest w stanie podać wyniki glukozy, obliczyć LDL, HDL, stosunek LDL/HDL, oraz stosunek cholesterolu do HDL.
Paski testowe do pomiaru hemoglobiny oraz hematokrytu w krwi z palca. Wysoka jakość oraz dokładność. Zastosowanie punkty krwiodawstwa oraz badanie sportowców,
A1cNow+ znany i doceniany na całym świecie system mobilny monitorowania hemoglobiny glikowanej, przetestowany klinicznie, posiadający certyfikaty jakości. Używany w gabinetach lekarskich oraz akredytowanych laboratoriach do oceny stanu diabetologicznego pacjenta.
Wyrób medyczny przeznaczony do profesjonalnego użytkownika, według definicji z art. 2 pkt 1.26 Ustawy o wyrobach medycznych. Testy nie są przeznaczone do użytku domowego. Zakup możliwy wyłącznie przez osoby posiadające PWZ lub przez firmę, podając nr…
Jednorazowe paski testowe do pomiaru PT/INR dla analizatora Monitora INR qLabs. Szybkie, wygodne i proste określenie wartości krzepnięcia krwi z próbki z palca.
Jednorazowe paski testowe do pomiaru krzepliwości krwi dla analizatora qLabs® Q-1. Paski testowe przeznaczone są dla pacjenta do samodzielnej kontroli gęstości krwi. Wyniki podawane są jako PT i INR. Jednorazowe paski testowe są pakowane indywidualnie…
System qLabs® Q-2 Plus to najnowszy monitor krzepliwości krwi dla profesjonalnego personelu medycznego. Szybkie i precyzyjne określanie czasu protrombinowego (PT), wskaźnika INR i czasu kaolinowo-kefalinowego (APTT) z krwi pełnej z palca. Możliwość…
Uniwersalne wkłady do maseczek ochronnych. Zapewniają ochronę górnych dróg oddechowych przed czynnikami zewnętrznymi. Użyty roztwór koloidalny posiada wysoką skuteczność przeciwko drobnoustrojom, grzybom takim jak Aspergillus brasiliensis i pleśni Bacillus…