RedMed ™ - Specjalistyczne sklepy medyczne, analizatory krzepliwości krwi, kwasu moczowego, profilu lipidowego
wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Regulamin ważny do dnia 23.12.14r.
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Ankieta

Apteka, w której powinny być dostępne nasze produkty. np. paski do INR. Start 15.10.2022


Kontakt
Systemy płatności
  • PayPal
  • tpay.com
  • iMoje
  • Paynow
  • BLIK
  • MBANK Raty

Regulamin ważny do dnia 23.12.14r.



1. Sposoby składania zapytań handlowych oraz informacji o stanach magazynowych produktów.

· poprzez portal internetowy - klikając w link dodaj do koszyka umieszczony przy produkcie. Po włożeniu wszystkich produktów do koszyka "

· e-mailem – na adres:bok(at)redmed.pl, podając nazwę produktu, ilość, cenę, dane zamawiającego (firma/nazwisko, imię ulica, numer domu, i mieszkania, miasto, kod pocztowy, telefon lub adres e-mail) oraz adres dostawy (firma/nazwisko, imię ulica, numer domu, i mieszkania, miasto, kod pocztowy, telefon) jeżeli jest inny niż adres zamawiającego

· telefonicznie – dzwoniąc pod numer telefonu 32 241 62 82 (w godz. 8.00-16.00 dni robocze ) 
infolinia: 801 011 041 lub faksem (32 720 65 35) podając nazwę produktu, ilość, cenę, dane zamawiającego (firma/nazwisko, imię ulica, numer domu, i mieszkania, miasto, kod pocztowy, telefon lub adres e-mail) oraz adres dostawy (firma/nazwisko, imię ulica, numer domu, i mieszkania, miasto, kod pocztowy, telefon) jeżeli jest inny niż adres zamawiającego

 

2. Realizacja zamówienia

Realizacją Twojego zamówienia, po akceptacji przedstawionej oferty, zajmuje się Biuro Obsługi Klienta zlokalizowane przy ul. 3 Maja 130/1A w Chorzowie. Poprawnie złożone zamówienie zostanie potwierdzone wiadomością na adres e-mail. Zamówione towary zostaną dostarczone zgodnie z danymi zawartymi na potwierdzonym zamówieniu. Podstawą do zawarcia transakcji w naszym sklepie jest zamówienie.

Poprawnie złożone zamówienie zawiera: 
a. Dane kontaktowe i adresowe: zamawiającego, odbiorcy i płatnika.
b. Co najmniej jedną pozycję określonego produktu,
c. Sposób płatności.

Zapytania ofertowe można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Na zapytania złożone w soboty oraz w niedziele i święta odpowiedzi będą udzielane od rana następnego dnia pracy.

 

3. Koszty dostawy, pobrania należności i przygotowania do przesyłki.

Dostawa na terenie całego kraju odbywa się za pośrednictwem :

1. Poczty Polskiej - zgodnie z aktualnym cennikiem Poczty Polskiej
2. Kuriera DPD

4. Płatność 
Aby sprostać Twoim wymaganiom, za zamówiony towar możesz zapłacić na kilka sposobów:

  • Za pobraniem Kurier DPD, Poczta Polska.
  • Przelew na konto bankowe, nr konta bedzie dostępny w zamówieniu. Zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie, najczęściej następnego dnia roboczego.
  • Za pośrednictwem www.payu.pl - elektroniczne płatności w internecie.

5. Rachunki, paragony, Faktury
Standardowym dokumentem potwerdzającym zakup jest paragon. Na wyraźne życzenie wystawiamy faktury fiskalne dla osób fizycznych oraz standardowe faktury dla Firm.

6. Dostępność produktów, czas oczekiwania i realizacji
W celu uzyskania informacji o aktualnym stanie magazynowym wybranego produktu, należ skontaktować się z działem handlowym. Patrz punkt nr 1.

Czas dostarczenia przesyłki przez:

  • Pocztę Polską - (na terenie Polski) wynosi od 2 do 7 dni. W sytuacji kiedy listonosz nie zastanie adresata - pozostawi awizo, paczka będzie do odebrania we wskazanym Urzędzie Pocztowym.
  • Kuriera - (na terenie Polski) 24 godziny w dni robocze dla  95% przypadków. Proszę doliczyć czas realizacji zamówienia . W sytuacji kiedy kurier nie zastanie adresata - pozostawi awizo z prośbą o kontakt telefoniczny w celu ustalenia terminu ponownej dostawy. Prosimy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe wypełnienie danych adresowych.
7. Ceny, Rabaty
Ceny towarów znajdujących się w Sklepie internetowym RED MED wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Podane ceny obowiązują do wyczerpania zapasów w magazynach producentów i mogą ulec zmianie. Dla uzyskania wiążącej oferty cenowej prosimy o kontakt z działem handlowym. 

8. Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Przedmioty zakupione na odległość możesz zwrócić. Poinformuj nas o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 10 dni kalendarzowych od otrzymania towaru. Od daty oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania przez niego towaru.

Pamiętaj także iż, zakupione produkty posiadają Gwarancję producenta. W przypadku uszkodzenia postępuj zgodnie z instrukcją zawartą na karcie gwarancyjnej. Warunkiem przyjęcia jest dostarczenie towaru w stanie kompletnym i nie pogorszonym. Dostarczenie towaru odbywa się na koszt nabywcy. W celu maksymalnego przyspieszenia realizacji, należy uzyskać nr RMA, telefoniczie lub poprzez stronę internetową pod adresem: www.reklamacje.redmed.pl. Uzyskany nr RMA należy umieścić w widocznym miejscu na opakowaniu przesyłki. Nie przyjmujemy zwrotów przesyłek za pobraniem. Reklamowany towar należy przesłać na dane z faktury lub paragonu. Z dopiskiem Serwis i nr RMA (Numer RMA jest to przydzielony numer reklamacyjny, który ułatwia identyfikację reklamowanego przedmiotu i klienta). Podanie numeru RMA nie jest warunkiem koniecznym do rozpatrzenia chęci zgłoszenia odstąpienia od umowy zawartej na odległość.


9. Ustalenia końcowe
Informacje zawarte na stronie internetowej RedMed.pl mają charakter informacyjny, reklamowy i są zaproszeniem do negocjacji, niniejsze oferty nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

10. Bezpieczeństwo Danych Osobowych oraz Transakcji Pieniężnych.
W trosce o wysoką jakość oferowanych usług, został uruchomiony Certyfikat Bezpieczeństwa. Chronimy transakcje online i przesyłane informacje dzięki certyfikatowi bezpieczeństwa, używamy nawet 256-bitowe szyfrowanie w przeglądarkach i urządzeniach mobilnych. Certyfikat bezpieczeństwa, to dowód dla Naszych klientów i partnerów biznesowych , że ich informacje są chronione podczas transmisji od lub do ich komputera.

11. Realizacja Gwarancji

W celu realizacji gwarancji, należy bezwzględnie skontaktować się z serwisem przed wysyłką i uzyskać numer RMA. Jeżeli zostanie wysyłany towar w ramach reklamacji do serwisu bez nadanego numeru RMA opisanego na opakowaniu zewnętrznym, przesyłka taka nie zostanie odebrana i wróci do adresata na jego koszt. Numer RMA można uzyskać na dwa sposoby, dzwoniąc na infolinię 801 011 041 lub 32 720 62 15, opisując występujący problem z urządzeniem lub samodzielnie korzystając z odpowiedniego programu serwisowego na stronie internetowej: www.reklamacje.redmed.pl formularz można wypełnić po zalogowaniu się do systemu.


Życzymy udanych zakupów !

Red Med Poland Sp. z o.o.
3 Maja 130/1A
41-500 Chorzów
NIP 6272730603
Regon 242786540
KRS: 0000400891


Przejdź do strony głównej

RSV - Test kasetowy antygenów RSV - 20 szt. PREMIUM, bardzo dokłane. Dokładniejsze niż 3w1

251,10 zł162,00 zł
Wyrób medyczny przeznaczony do profesjonalnego użytkownika, według definicji z art. 2 pkt 1.26 Ustawy o wyrobach medycznych. Testy nie są przeznaczone do użytku domowego. Zakup możliwy wyłącznie przez osoby posiadające PWZ lub przez firmę, podając nr…
pozostało tylko do końca promocji !!

Zobacz nasze nowości

Super hit

Copyright © 1999 – 2023 Red Med Poland Sp. z o.o.
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
Jeśli posiadasz punkty rabatowe wykorzystaj je do końca roku.
Punkty ulegną usunięciu z dniem 31 Grudnia 2023.