1. Sposoby składania zapytań handlowych oraz informacji o stanach magazynowych produktów.
· poprzez portal internetowy - klikając w link dodaj do koszyka umieszczony przy produkcie. Po włożeniu wszystkich produktów do koszyka "
· e-mailem – na adres:bok(at)redmed.pl, podając nazwę produktu, ilość, cenę, dane zamawiającego (firma/nazwisko, imię ulica, numer domu, i mieszkania, miasto, kod pocztowy, telefon lub adres e-mail) oraz adres dostawy (firma/nazwisko, imię ulica, numer domu, i mieszkania, miasto, kod pocztowy, telefon) jeżeli jest inny niż adres zamawiającego
· telefonicznie – dzwoniąc pod numer telefonu 32 241 62 82 (w godz. 8.00-16.00 dni robocze )
infolinia: 801 011 041 lub faksem (32 720 65 35) podając nazwę produktu, ilość, cenę, dane zamawiającego (firma/nazwisko, imię ulica, numer domu, i mieszkania, miasto, kod pocztowy, telefon lub adres e-mail) oraz adres dostawy (firma/nazwisko, imię ulica, numer domu, i mieszkania, miasto, kod pocztowy, telefon) jeżeli jest inny niż adres zamawiającego
Realizacją Twojego zamówienia, po akceptacji przedstawionej oferty, zajmuje się Biuro Obsługi Klienta zlokalizowane przy ul. 3 Maja 130/1A w Chorzowie. Poprawnie złożone zamówienie zostanie potwierdzone wiadomością na adres e-mail. Zamówione towary zostaną dostarczone zgodnie z danymi zawartymi na potwierdzonym zamówieniu. Podstawą do zawarcia transakcji w naszym sklepie jest zamówienie.
Poprawnie złożone zamówienie zawiera:
a. Dane kontaktowe i adresowe: zamawiającego, odbiorcy i płatnika.
b. Co najmniej jedną pozycję określonego produktu,
c. Sposób płatności.
Zapytania ofertowe można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Na zapytania złożone w soboty oraz w niedziele i święta odpowiedzi będą udzielane od rana następnego dnia pracy.
3. Koszty dostawy, pobrania należności i przygotowania do przesyłki.
Dostawa na terenie całego kraju odbywa się za pośrednictwem :
1. Poczty Polskiej - zgodnie z aktualnym cennikiem Poczty Polskiej
2. Kuriera DPD
4. Płatność
Aby sprostać Twoim wymaganiom, za zamówiony towar możesz zapłacić na kilka sposobów:
6. Dostępność produktów, czas oczekiwania i realizacji
W celu uzyskania informacji o aktualnym stanie magazynowym wybranego produktu, należ skontaktować się z działem handlowym. Patrz punkt nr 1.
Czas dostarczenia przesyłki przez:
8. Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Przedmioty zakupione na odległość możesz zwrócić. Poinformuj nas o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 10 dni kalendarzowych od otrzymania towaru. Od daty oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania przez niego towaru.
Pamiętaj także iż, zakupione produkty posiadają Gwarancję producenta. W przypadku uszkodzenia postępuj zgodnie z instrukcją zawartą na karcie gwarancyjnej. Warunkiem przyjęcia jest dostarczenie towaru w stanie kompletnym i nie pogorszonym. Dostarczenie towaru odbywa się na koszt nabywcy. W celu maksymalnego przyspieszenia realizacji, należy uzyskać nr RMA, telefoniczie lub poprzez stronę internetową pod adresem: www.reklamacje.redmed.pl. Uzyskany nr RMA należy umieścić w widocznym miejscu na opakowaniu przesyłki. Nie przyjmujemy zwrotów przesyłek za pobraniem. Reklamowany towar należy przesłać na dane z faktury lub paragonu. Z dopiskiem Serwis i nr RMA (Numer RMA jest to przydzielony numer reklamacyjny, który ułatwia identyfikację reklamowanego przedmiotu i klienta). Podanie numeru RMA nie jest warunkiem koniecznym do rozpatrzenia chęci zgłoszenia odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
9. Ustalenia końcowe
Informacje zawarte na stronie internetowej RedMed.pl mają charakter informacyjny, reklamowy i są zaproszeniem do negocjacji, niniejsze oferty nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
10. Bezpieczeństwo Danych Osobowych oraz Transakcji Pieniężnych.
W trosce o wysoką jakość oferowanych usług, został uruchomiony Certyfikat Bezpieczeństwa. Chronimy transakcje online i przesyłane informacje dzięki certyfikatowi bezpieczeństwa, używamy nawet 256-bitowe szyfrowanie w przeglądarkach i urządzeniach mobilnych. Certyfikat bezpieczeństwa, to dowód dla Naszych klientów i partnerów biznesowych , że ich informacje są chronione podczas transmisji od lub do ich komputera.
11. Realizacja Gwarancji
W celu realizacji gwarancji, należy bezwzględnie skontaktować się z serwisem przed wysyłką i uzyskać numer RMA. Jeżeli zostanie wysyłany towar w ramach reklamacji do serwisu bez nadanego numeru RMA opisanego na opakowaniu zewnętrznym, przesyłka taka nie zostanie odebrana i wróci do adresata na jego koszt. Numer RMA można uzyskać na dwa sposoby, dzwoniąc na infolinię 801 011 041 lub 32 720 62 15, opisując występujący problem z urządzeniem lub samodzielnie korzystając z odpowiedniego programu serwisowego na stronie internetowej: www.reklamacje.redmed.pl formularz można wypełnić po zalogowaniu się do systemu.
Życzymy udanych zakupów !
Red Med Poland Sp. z o.o.
3 Maja 130/1A
41-500 Chorzów
NIP 6272730603
Regon 242786540
KRS: 0000400891